söndag 26 april 2009

Vadsboknallen

Hemma från Vadsboknallen i Mariestad försöker jag att reflektera hur dagen har varit. Jag tycker att det verkar som om C-skytte börjar att stabilisera sig på en lite för låg nivå. Jag måste nog träna med den lite mer. B-skyttet tycker jag att det fungerade bra idag, visserligen hade jag 2 bommar. Bommen på station 5 har jag svårt att förstå då jag inte kännde att den gick snett. Men 2,5 cm utanför är utanför även om det är en triangel. Bommen på station 7 som var den svåraste var helt enkelt ett schabbel. Jag sköt målgrupperna i fel ordning och hade två puckar kvar när kommandot "eld upphör" började. Nu var det visseligen ingen som sköt fullt i B men eftersom jag hade två bort räckte det inte till standardmedaj i alla fall. I A-skyttet gick det sämst idag. Jag sköt för lågt och hade alldeles för många missar. Slutade räkna dem efter tredje stationen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar