onsdag 8 april 2009

Ny produkt

Jag har idag bryggt del två av en ny produkt som kommer att lanceras 1 juni. Den blandades in i den förra bryggden del 1 som bryggdes i förrgår. Den innehåller lite spännande ingredienser och var rolig att brygga. Däremot var det inte roligt att rengöra bryggpannan efteråt.

En vän från förr som bor kvar i Grängesberg skickade denna länk till mig: http://rostsverige.blogs.se/2006/03/07/gracngesberg~621090/. Det är sorgligt att se hur ens barndomstrakt förfaller.

2 kommentarer:

  1. Hej Malte!
    Jag tycker inte om öl. Jo förresten, en iskall liten nätt San Miguel nere på playan kan glida ner. Men jag anar att det ölet inte står högt på en ölbryggares lista ;-)
    Eller gör det kanske det?
    Strunt samma. Ha en bra påsk!

    SvaraRadera
  2. Jag kan ju säga så här; ju mer jag jobbar med det desto mindre dricker jag det. Men när det är semester blir det väl som de flesta, med undantaget att jag inte dricker sådan där massproducerad billighetsöl och "görbillig fulöl". Jag dricker hellre en dyr och god öl än ett dussin dussinöl.
    Glad påsk!

    SvaraRadera