söndag 5 april 2009

Tranknallen

Ännu en heldag med mina skyttekamrater. Idag var det Axvallamyrarna som det traskades på och sköts för full i. Eftersom Pangbruden hade utmanat mig att ha tomteluva på så sköt jag C-varvet med tomteluva och lovade att jag skulle ha den på SM om jag sköt fullt. Jag gjorde mitt bästa att det skulle bli så men det var ingen fara då det var den svåraste banan hittills iår och jag gjorde en medioker insatts. I A gick det heller inte något vidare men det räckte till en standardmedaljplats iallafall så det får jag vara nöjd med.

3 kommentarer:

  1. A varvet var väl helt ok!! Som vanligt:-) Dagens garv fick vi ju med i bilen hem:-)

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk vad ett snöre kan ställa till det.

    SvaraRadera
  3. Ja jag garvar än bara jag tänker på det.. Om tre km spring lätt åt höger.. hahahahhaah

    SvaraRadera