måndag 12 januari 2009

Tröga italienare

Jag visste redan i morse att jag skulle få en jobbig filtrering eftersom det var rökporter som skulle filtreras. Men att backventilen i doseringspumpen skulle strula under hela filtreringen var jag inte beredd på. Jag var tvungen att sitta och dunka till backventilen under hela filtreringen för att doseringspumpen skulle pumpa in kiselghur i ölet så jag kommer nog att ha träningsvärk i armen i morgon. Jag blir vansinnig på dessa italienare som inte skickar de nya backventilerna som vi har beställt för drygt ett år sedan. Vi har ju påminnt dem två gånger varje månad sedan november 2007.
Hörde en lustig sak på radion igår i samband med Israels försök att få USA att godkänna kärnvapenanfall mot Iran. USA ville naturligtvis inte att Israel skulle kärnvapenbomba Iran men kunde tänka sig att de skulle kunna få "sabotera misstänkta försök att framställa kärnvapen".
Sabotera misstänkta försök. Smaka på det ni!

4 kommentarer:

  1. Lita aldrig på en latino:-)

    SvaraRadera
  2. Fan vad kul med en video när vi pangar.. både jag och KP har lagt upp den på våra bloggar:-)

    SvaraRadera
  3. Ynglet har hittat hit...

    SvaraRadera
  4. Välkommen Ynglet! Vi väntar på att att även du ska börja dela med dig av dina tankar i form av en yngletblogg! ;-)

    SvaraRadera