onsdag 6 maj 2009

Nya metoder

Filtrerade God Lager idag. Började tidigt för att bli klar i god tid eftersom PJs brygd skulle in i den tank jag filtrerade från. Jag hann lagom diska tanken innan det var dags för PJ att föra över jäst till den. På eftermiddagen hade vi ett kundbesök där jag fick hjälpa Carl med en del fakta och ölhistorik.
Efter jobbet var jag till Clas Ohlson och köpte en ny EMS-apparat eftersom min gamla har slutat fungera. Jag har ju fått tipset från tre olika håll nu att elektrisk muskelstimulans kan få bort tennisarmen. Och jag är inte den som inte vågar prova på nya metoder.

2 kommentarer:

  1. Ngt för mig.. jag har jävligt ont just nu..;.(

    SvaraRadera
  2. Kanske det, jag provar iallafall nu. Det är skitsvårt att skriva då EMS-apparaten styr musklerna. ;o)

    SvaraRadera