tisdag 19 maj 2009

Dångelkrångel igen

Idag har jag bryggt Imperial Stout. Det är ju inte så ofta. Hade med mig en praktikant under dagen. Eftersom jag började tidigt var jag klar redan till klockan tre. Jag hann gott och väl med att gå till Teliabutiken för att kolla upp min dångel.
Väl där blev jag så dåligt bemött att jag överväger att byta abbonemang. Ska verkligen en butiksanställd avbryta kunden när den försöker förklara vad som är problemet? Och ska verkligen en butiksanställd höja rösten mot kunderna och kalla dem för inkompetenta innan de har hört klart vad kunden håller på att förklara?
Nej, jag var riktigt förbannad när jag gick därifrån, men jag tror att hon bytte ut dångeln för nu ser den ny ut och så fungerar den plötsligt igen, men hon påstod att det inte var något fel på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar