onsdag 4 februari 2009

Snart påsk

Idag kom de nya kalaspåskölsetiketterna. Iår är de inte helgula.

Idag har jag varit ensam mest hela tiden. Någon var tvungen att vara kvar på bryggeriet och filtrera öl medan resten åkte ut till Tärnö och tappade sprit. De enda som var kvar på bryggeriet var jag och SK. Men SK hade fått en fnurra på stämbanden så det var som att tala med en vägg. framåt lunch var jag ganska pratsugen. Och varken chauffören till etikettleverensen eller glucacelleverensen var särskilt språksamma av sig.

4 kommentarer:

  1. Hej, nu har jag hittat din blogg. Vad trevligt att ditt bryggeri tror på en påsk, härligt, våren kommer att komma! Hälsn Eskortflickan

    SvaraRadera
  2. Pangis, jag tänkte ett tag faktiskt ringa dig men tänkte att då får jag väl ingenting gjort istället...(o:

    Välkommen Eskort! när ska du börja blogga?

    SvaraRadera
  3. Och??? Nästa gång ringer du:-)

    SvaraRadera