torsdag 18 juni 2009

Sista dagen innan semestern

I morse packade jag ihop inför semestern och åkte till Tärnö. Jag krossade malt för två julölsbrygder. Lite sent men jag tror att vi kommer att hinna med allt ändå.
På vägenhem lyssnade jag klart på Olycksfågeln av Camilla Läckberg med Katarina Ewerlöf som uppläsare. Bra bok.

Innan jag åkte hem var jag förbi Närkes Kulturbryggeri och hälsade på en kortis och pratade med H-G. Sedan var det raka spåret hem och koka pasta. Jag har gått och längtat efter pasta i två veckor sedan jag bestämde mig för att ta en paus från LCHF-dieten under semestern.

Det var lika gott som jag kommer ihåg att det var men nu är jag mätt oich det grumlar i magen. Bara jag inte blir dålig så att jag inte kan åka till Dalarna i morgon...

4 kommentarer:

  1. Min kommentarer försvinner Malte!! Tar du bort dom eller har vi tekniskt fel! Trevlig midsommar i allafall

    SvaraRadera
  2. Det måste vara tekniskt fel; jag har inte tagit bort dem.
    Trevlig midsommar själv, och hälsa alla!

    SvaraRadera
  3. Tänkte väl det..kör försiktigt, jag ska hälsa!!

    SvaraRadera
  4. HOppas du får en fin midsommar med mycket god öl!

    SvaraRadera