måndag 27 juli 2009

Semestertider

Lyssnade klart på Sjöjungfrun av Camilla Läckberg med Katarina Ewerlöf i bilen i morse. Den slutade med en riktig "cliff hanger" och jag kan knappt vänta på nästa bok.

På vårt bryggeri har vi inte högsäsong på sommaren som de andra bryggerierna. Vår högsäsong sätter igång på hösten och fram till jul. Så istället för att anställa en massa semestervikarier försöker vi att klara av sommarens semestertiden med att jobba för varandra. Det är därför som jag inte har haft så mycket tid att blogga den senaste tiden. Förra veckan var riktigt jobbig och jag väntar mig att denna vecka inte ska bli mycket bättre. Men idag blev det en normal arbetstid iallafall.

Idag Har jag filtrerat Kalasöl som inte hade lagrats färdigt, men det gick iallafall rätt bra.

1 kommentar:

  1. Jag undrade just vart du tagit vägen..Ring Bettan btw och berätta om älgar tappar sina horn eller inte varje år

    SvaraRadera