söndag 25 april 2010

Ramsbergsträffen 2010

Lördagens tävling i Ramsberg får väl räknas till en av min mest lyckade tävlingar då jag vann A3. Fast jag hade en miss och en tavla bort var jag den som sköt bäst i A och var den enda som hade 47 poäng. Jag vet att jag inte ska gräma mig över den lilla missen jag hade då det verkar ha varit en svår A-bana. Men jag vet med mig att jag skulle ha haft 48 träff om jag hade valt bort den där lilla gröna pricken som jag bommade. Visserligen hade jag varit nervös vid sista stationen då, men i så fall hade jag valt bort de två puckarna där med, för att inte göra bort mig på sista stationen. Trots att jag bara hade 44 träff i C räckte det till standardmedalj i brons. Då jag bara kom på 25e plats i C3 får jag väl vara nöjd med att kamma in ännu en standardmedaljpoäng.

1 kommentar:

  1. Grattis Svante och kul med lite Ramsbergsträff på YouTube, hälsar Ramsbergs PSK

    SvaraRadera