fredag 16 april 2010

Jobbig vecka

Usch vilken jobbig vecka. Jag har knappt hunnit med mig själv. PN är visserligen tillbaka på jobbet i väntan på ny operation men nu har Kickan varit sjuk också.

I måndags morse var jag ialla fall till gummiverkstaden och lämnade in däcken som ska bytas, dock fanns det ingen tid till hjulbyte så jag får vänta till nästa måndag med det.

Det varma och vackra vädret i veckan har gått hårt åt snön i Nyköping, och från stor hög snö utanför bryggeriet till ingenting på bara några dagar.

Vulkanutbrottet på Island har förändrat himlen i Nyköping. På fredagen fanns det inte en enda kondensstrimma från jet-plan på himlen. Vacker och ovanligt.

Väl hemma i Örebro städade jag balkongen och lade nytt plastgolv där. Skulle faktisk behöva byta stolarna med. De är inte snygga längre och var redan förra året svåra att få vita igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar