tisdag 26 januari 2010

Vårsaluten del 2

Denna söndag tillbringade jag återigen först 3 timmar i bil till Överum. Sedan blev det 5 timmar i friska luften med tre varv fältskytte. Efter det var det bara att sätta sig i bilen igen för att åka hem de 3 timmarna. 11 timmars utflykt alltså.

Första varvet jag gick sköt jag C. Det gick bättre denna söndag, bara tre bort. En sextonde plats och en standardmedalj i brons.

Andra varvet sköt jag A. Det gick precis lika som i C. Tre bort. Det gav iallafall en standardmedalj i brons och en sjätte plats.

Tredje varvet sköt jag revolver. Men denna söndag var jag tydligen inte upplagd för revolver då jag bara sköt 41/24. Det räckte till en åttondeplacering men ingen standardmedalj.

På vägen hem stannade vi Linköping och käkade på Stångebro gatukök. Mycket väl värt ett besök om man har vägarna förbi. Här gör de sina egna hamburgare, eget mos och egna sallader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar